Telepítés


Amennyiben riasztórendszer beszereltetését tervezi, kérjen díjmentes felmérést!

Ezáltal egyszerűen, és kényelmesen tájékozódhat arról, hogy a beszerelés milyen munkálatokkal és költségekkel járna az Ön ingatlanában.
A műszaki tanácsadó kollégánk a helyszín adottságaitól és a Megrendelő igényeitől függően, a magyar szabványok és jogszabályok figyelembe vételével megtervezi a rendszert. Tanácsot ad, hogy milyen jellegű és mennyiségű érzékelőt és riasztóközpontot érdemes alkalmazni, illetve hogyan kell azokat a lakásban a műszaki szempontokat és az esztétikát szem előtt tartva elhelyezni.
Fontos, hogy az érzékelők(mozgás, üvegtörés, füst, hősebesség, elmozdulás, nyitás) megfelelő helyre kerüljenek, a rendszer későbbi biztonságos működése és a téves riasztások elkerülése végett.
Ajánlatunk elfogadását követően a lehető legrövidebb vállalási határidővel telepítési időpontot egyeztet a Megrendelővel.

Egy korszerű riasztórendszer általában különböző érzékelőkből, központi egységből, kezelőegységből, valamint hang-fény jelzőből áll.
A rendszer elemeinek összekötéséhez szükséges kábelek vagy előkészített, falba süllyesztett védőcsőben futnak, vagy ezek hiányában telepítő munkatársaink falon kívüli nyomvonalat építenek ki(kábelcsatorna), és ebben helyezik el azokat.
Ezután a leghatékonyabb érzékelést szem előtt tartva a telepítő felszereli, majd beállítja az érzékelőket. A leggyakrabban alkalmazott érzékelő típusok a nyitásérzékelők, mozgásérzékelők, üvegtörés érzékelők, füstérzékelők, és a kültéri infrasorompók.
A megfelelő, védett helyen elhelyezésre kerül a riasztórendszer központi egysége, majd a rendszer kezelőszervei a rendszert a Megrendelő kéréseit figyelembe véve programozzuk, mely így egyedileg illeszkedik mind az ingatlanhoz, mind a felhasználó igényeihez (kódok beállítása, nappali/éjszakai üzemmód, stb.)
A rendszer teljes működésének és távfelügyeletre kötött rendszer esetén a kommunikáció zavartalanságának ellenőrzése, tesztelése a befejező feladat, melyet követően a rendszer a Megrendelő részére átadásra kerül.
Az átadás során telepítő kollégánk az üzembe helyezett rendszer kezeléséről teljes körű oktatást, tájékoztatást ad a Megrendelő részére, kitérve a speciális esetekre is.

Amennyiben kérdése van, vagy ingyenes felmérést szeretne kérni biztonságtechnikai rendszer telepítésére vonatkozóan, kérjük adja meg elérhetőségét a Kapcsolat oldalon, és szakembereink vissza fogják Önt rövidesen hívni!

A felszerelt biztonságtechnikai rendszerekre karbantartási szerződés köthető, mely alapján rendszeres időközönként átvizsgáljuk a rendszert.

 

 

Karbantartás


A karbantartás a berendezés karbantartási ciklusonkénti rendszeres ellenőrzését, valamint a hibaelhárítás 1 munkanapon belüli megkezdését és a legrövidebb időn belüli befejezését jelenti. Szerződött ügyfeleink a hibaelhárításnál elsőbbséget élveznek.
Karbantartás során a szerelők a rendszer minden elemét ellenőrzik, az érzékelőket megtisztítják, beállítják, működésüket tesztelik.
Különösen ajánljuk a karbantartási szerződés megkötését, rádiós rendszerek, kültéri érzékelők és infrasorompók esetében.
Tűzjelzők esetében a karbantartás jogszabályi kötelezettség!
Amennyiben a felszerelt berendezésekre karbantartási szerződést szeretne kötni kérjük vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot!

A karbantartás során :ellenőrizzük az eszközök meglétét, sértetlenségét,a rendszer kommunikációját a távfelügyeleti központtal, villamos kötéseket, tápegység működését, akkumulátor feszültségét,illetve Megbízónk kérésére átprogramozza a
kezelői kódokat,leteszteljük a sziréna működését, szükség esetén beszabályozzuk az érzékelők érzékenységét,ellenőrizzük és leteszteljük a teljes rendszer rendeltetés szerinti működőképességét.

 

 

Garancia

 

A Mestergarázs Vagyonvédelmi Kft. által telepített rendszerekre 12 hónap jogszabályban előírt garanciát vállalunk. A garanciális időszak alatt a hibák javítását a bejelentéstől számított 2 munkanapon belül kezdjük meg, és a lehetséges legrövidebb időn belül helyreállítjuk a működőképességet.
A garanciális javítás munkaidőben (8:00-16:00-ig) ingyenes. Lehetőség van munkaidőn túli hibajavítás igénybevételére is, ekkor munkadíjat és autóhasználati költséget számítunk fel.



Nem érvényes sem a garancia, sem a karbantartási szerződés az alábbi esetekben:

helytelen kezelés

elemi csapás

szándékos rongálás

az akkumulátorra vonatkozóan a tartós hálózat-kimaradás

szakszerűtlen beavatkozás.

 

 

 

Javítás


Mint minden elektronika, a lakásriasztó elemei is elromolhatnak. Mivel a riasztó túlnyomórészt „némán” teszi a dolgát, valós betörés, riasztási esemény ritkán fordul elő, a meghibásodás is nehezebben vehető észre, mint egy háztartási gépen, vagy
szórakoztató elektronikai cikk esetében.Ezért alapvető fontosságú, hogy rendszeresen, legalább félévente végezzen próbariasztást – ha távfelügyeleti szolgáltatása is
van, a diszpécserekkel egyeztetve, és évente, legfeljebb kétévente az egész rendszert vizsgáltassa át szakemberrel, vagy kössön karbantartási szerződést.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a lakás körülményeiben, a berendezésben, bútorozásban történt változás befolyásolja a riasztó működését is. Ezért ilyen esetekben is érdemes szakembereink tanácsát, segítségét kérni.

Ügyfeleink telefonon, faxon, e-mailben jelenthetik be a rendszer meghibásodását. Kérjük mondja el, vagy írja le a tapasztalt hibajelenséget! Helyszíni javítás esetén munkatársunk időpontot egyeztet Önnel. A bejelentett hibák kijavítását a bejelentés
sorrendjében, lehetőségeinktől függően végezzük el. A garanciális és karbantartási szerződéssel rendelkező ügyfeleink elsőbbséget élveznek.

 

 

Távfelügyelet



A távfelügyelet átjelzésre képes elektronikai biztonságtechnikai rendszerektől beérkező jelzések napi 24 órás, folyamatos felügyeletét és a jelzések feldolgozását jelenti.
 A jelzést küldő rendszerek és a jelzéseket fogadó távfelügyelet rendeltetése általában a személy- és vagyonvédelem, de kényelmi szolgáltatásokra, adatgyűjtési feladatokra is alkalmasak.A távfelügyelet legelterjedtebb szolgáltatása a lakásokban, családi házakban, üzlethelyiségekben, irodákban működő riasztóktól – szakszerű megnevezéssel behatolásjelző rendszerektől – beérkező jelzések kezelése.
A távfelügyeleti szolgáltatás lehetőségei azonban ezzel még messze nem merültek ki. A legelterjedtebb távfelügyelt rendszerek:


behatolásjelzők
tűzjelzők
lift vészjelzők
orvosi segélykérő rendszerek
gépjárművédelmi rendszerek
videórendszerek

A távfelügyeleti szolgáltatás keretében az ügyeletes diszpécserek az intézkedést igénylő jelzések Pl. támadás, betörés, tűz, orvosi segélyhívás, esetén haladéktalanul értesítik az előfizető által megadott személyeket, szervezeteket.
A kivonuló szolgálat a távfelügyelethez szorosan kapcsolódó, annak hatékonyságát fokozó szervezet. A ügyeletes által a riasztás helyszínére küldött kivonuló szolgálat a helyszínen biztosítja az ügyfél személye és vagyontárgyai védelmét, illetve a
riasztás jelzés jellegétől függő feladatokat. Szükség esetén átvizsgálja a helyszínt, lehetőség szerint megállapítja a riasztás okát ellenőrzi a védett objektum, épület zártságát, épségét tettenérés esetén feltartóztatja, a rendőrség kiérkezéséig
visszatartja a bűncselekmény elkövetőjét a rendőrség, vagy a megbízó megérkezéséig biztosítja a helyszínt, az esetleges nyomokat dokumentálja a riasztással kapcsolatos körülményeket (kép- és hangfelvételen, jegyzőkönyvben)